snart ett år sen....

sen jag skrev nått här.... och hur i hela friden ska jag kunna berätta allt som hänt sen dess????  Kan ju börja med att jag håller på att möblera om igen, för 897e ggn i denna lägenhet :D tror att jag innerst inne inbillar mig att om jag möblerar om möblerna i mitt hus så kanske vissa grejjer i hjärnan med blir flyttade till rätt ställe! Today aj äm havving anådder shitty day jippieeeeee fucking fabulous att leva o andas just nu :D pengarna och friarna flödar!! Som jag sa på apoteket när jag skulle försöka hämta ut min astma medicin nyss men valde lyckopiller istället då jag inte hade råd med bägge, -"tar dom här så hinner ja kanske bli lycklig innan jag dör i i ett astma anfall!" Tanten på apoteket hade i alla fall humor ;)
mmmm sjuk har jag mest varit, lunginflammation, öroninflammation, ögoninflammation och magsjuka i´ve had it all!
Satans skit vilket piss humör ja e på :D bra dag att börja blogga hehehehe
Jag har varit skitförbannad i ca 2 veckor nu på idiotiska karljävlar som addar mig på fejjan o sen hör av sig när dom sitter me gamnacke, smstumme o e dyngiga på kvällstid, va fan hände med den vanliga hederliga dejten????? Telefonsamtalet "ska vi gå på bio eller ut o käka?" de senaste sk "MÄNNEN" jag träffat på har skickat en sisådär 800 sms om dagen va fan! Tycker det e kärringaktigt o sitta o smsa som nån jävla fjant va fan ta upp mobilen o RING!!! :S behöver jag tillägga att dessa personer inte hör till mina vänner längre... f u c k them lixom!
ja men annars e det ganska bra me mig moahahahahahaa :)
Jag har en katt nu :D min lilla tissetissefågel som e så töööt o tröstar sin mamma när hon e arg o lessen :D idag blir det en bild på oss!
chau!

Kommentarer
Postat av: Micke

Har verkligen saknat den här bloggen lika mycket som jag faktiskt saknar dig tjejen /mannen som håller sig till nåt sms eller två i veckan :)

2011-11-15 @ 14:55:24
URL: http://bluest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0